Po potvrzení objednávky, které vám bude zasláno na Vámi uvedený email, je objednávka platná a námi zaevidovaná. Zboží bude expedováno dle dodacích lhůt uvedených u jednotlivých výrobků.
DOPRAVA
CENA | |
---|---|
Nad 999,- Kč a u akcí DOPRAVA ZDARMA | ZDARMA |
Dobírka ČESKÁ POŠTA | 110,- Kč |
Dobírka PPL | 134,- Kč |
Dobírka Zásilkovna | 124,- Kč |
Platba předem doporučený balík ČESKÁ POŠTA | 65,- Kč |
Platba předem doporučený balík PPL | 89,- Kč |
Platba předem Zásilkovna | 79,- Kč |
SLOVENSKO dobírka PPL | 295,- Kč |
SLOVENSKO platba předem doporučený balík PPL | 250,- Kč |
PLATBA PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY: V případě zvolení platby při převzetí zásilky se kupující potvrzením objednávky zavazuje k převzetí dobírky a k uhrazení příslušné částky (platbu přebírá pošta nebo expresní služba). V případě ciziny je dobírky vybírána v příslušné cizí měně dle aktuálního kurzu. Pokud zboží nebude kupujícím převzato, je povinen uhradit náklady na poštovné.
PLATBA PŘEDEM NA ÚČET: Vaše zboží bude odesláno po připsání příslušné částky na náš účet. Pokud neobdržíme platbu do pěti dnů po vypršení splatnosti faktury, objednávka bude automaticky zrušena. Číslo účtu je 2366200399/0800, variabilní symbol je číslo objednávky.
PLATBA DÁRKOVOU POUKÁZKOU: Máte možnost platit dárkovou poukázkou, a to buď od společnosti SODEXO (FLEXIPASS, VITALPASS, DÁRKOVÝ POUKAZ) a nebo ACCOR SERVICES (COMPLIMENTS MEDICA, COMPLIMENTS MULTI, COMPLIMENTS DÁRKOVÝ TICKET), nově také poukázkami UNIŠEK a z programu BENEFITY, včetně tzv. ZAMĚSTNANECKÝCH ÚČTŮ. Platbu provedete zasláním poukázek v příslušné hodnotě na naší kontaktní adresu. V případě, že nechcete platit tímto způsobem celou částku, kontaktujte nás, platbu Vám rádi upravíme na více možností. V případě platby z Vašeho zaměstnaneckého účtu Vám rádi vystavíme fakturu.
Platil lze i přes Gallery Beta
Pokud se rozhodnete vyzvednout a zaplatit zboží na některé z našich poboček, můžete využít také platbu kartou BENEFIT PLUS.
Jaké jsou výhody platby kartou?
Je platba kartou bezpečná?
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí za přítomnosti doručovatele. Jsou-li zjištěny zjevné vady zboží, za které se považují všechny vady zjistitelné při převzetí zboží, zejména porušení obalu, je kupující povinen s doručovatelem vyhotovit záznam opoškození při doručování. Kupující je v takovémto případě oprávněn zboží nepřevzít. Zjevné vady poté kupující neprodleně reklamuje u prodávajícího. Podminkou takovéto reklamace je však doložení záznamu o poškození zboží během doručování podepsané doručovatelem. Při dodržení těchto zásad předejdete případným komplikacím s reklamací zboží poškozeného během doručování.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“,